Pis
Eskolako bigarren urtean egiten duen lana da Pis, 1961an. 16 mm-tan grabatua, gags formatuan dago oinarrituta istorioa. Komunik aurkitu ezin da, gizon batek dituen larritasunak kontatzen ditu. Azkenean, kaletik doan herritar talde batek bere inguruan zirkulua egin eta bertan pixa egiteko gonbita egiten diote, ingurua babestuta dagoela ziurtatuz.
La balada de los cuatro jinetes
Albistegietako irudiz osatutako dokumentala da La Balada de Los Cuatro Jinetes, kutsu erlijiosoko musikaz lagundua. AEBtako arrazakeria, Vietnameko gerra eta trafikoko istripu nahiz hondamendi naturalek eragindako miseria salatzen du Antonio Mercerok, begirada zorrotz eta kritikoz. Apokalipsiaren lau zaldunek egindako bidaia baten kontakizuna da, espazioaren konkista irudikatzen dutelarik.
La guerra de papá
Miguel Delibes idazleak idatzitako El Principe Destronado liburuan oinarrituta dagoen filma da La Guerra de Papá. Antonio Mercerok zuzendu zuen. Arrakasta handia lortu zuen estreinaldian, baina ez zuen behar besteko oihartzuna lortu, prentsak film alderdikoitzat jo baitzuen.
Buenas noches, señor monstruo
Lau mutil basoaren erdian galtzen dira eskolako irteera batean. Ekaitzaren erdian, abandonatutako etxe batera sartzen dira. Dracula, Hombre Lobo, Quasimodo eta Frankestein doktorea ezagutuko dituzte bertan. Munstroek jendartea izutzeko ahaleginak egin arren, jada ez dute helburua lortzen, eta galdutako ospea berreskuratzea izango da mutikoen zeregin berria.
Espérame en el cielo
Espérame en el Cielo filmaren indar gune nagusia umorearen erabilera da. Frankismoa izanik gai nagusia, ohikoena beste ikuspuntu batetik lantzea litzake, neutroagoa, agian. Mercerok, ordea, bere betiko trikimailuak erabiltzen ditu gaia behar bezala lantzeko: umorea eta gizatasuna. Bi kontzeptu hauei esker, filmak arrakasta handia lortu zuen.
El tesoro
Arkeologo talde baten eta herri oso baten arteko tirabira da El Tesoro filmaren ildo nagusia. Lehenengoek aurkikuntza historiko garrantzitsu bat egiten dute Gamones herrian. Bertako herritarrek aurkikuntza eurena balitz bezala jokatzen dute, indarkeria asko erabiliz altxorra defendatzeko. Herritarren eta hiritarren arteko lehia da.
La hora de los valientes
Arte lan klasikoen jarraitzaile sutsua da Manuel anarkista gaztea. Madrilgo Prado Museoan zaintzaile bezala egiten du lan. 1936an Gerra Zibila hasi berritan, Espainiako Gobernuak Pradoko obrak Valentziara lekualdatzea erabakitzen du, ondare historikoa zaintze aldera. Manuelek Francisco de Goyaren erretratu bat berreskuratzea lortzen du. Filma Madrilen kokatzen da, gerraren hastapenetan. Maitasun istorio bat du oinarrian.